حفاظ لیلیوم،قیمت حفاظ لیلیوم،خرید حفاظ لیلیوم

صنایع فلزی ایمن جوش تولید کننده انواع مدل درب آکاردئونی،شاخ گوزنی،حفاظ پنجره؛حفاظ روی دیوار

حفاظ لیلیوم،قیمت حفاظ لیلیوم،خرید حفاظ لیلیوم

۳ بازديد

ساخت حفاظ لیلیوم

نحوه ساخت حفاظ لیلیوم این گونه می باشد که در ابتدا با استفاده از میلگردهایی به قطر 10 میلیمتر شاخه ها برش می خورد. هم چنین بر حسب نیاز شما تولید و ساخته می گردد. برای اینکه یک محصول خوب و با کیفیت تولید شود، بایستی برشکاری قطعات با استفاده از گیوتین و به شکل اریب و مورب انجام بگیرد. برای شاسی که روی حفاظ های دیوار قرار می گیرد باید به جای استفاده از پروفیل از تسمه با عرض 5 سانت استفاده کنید.لیلیوم یکی از مدل های حفاظ روی دیوار است.

نقش شاسی در حفاظ لیلیوم اهمیت زیادی دارد. به همین علت بهتر است از شاسی هایی استفاده کنید که دارای ضخامت بالایی باشند. در بعضی از موارد در صورتی که خریدار ، پروفیل را به شاسی ترجیح دهد باید از پروفیل 40*60 یا 40*80 استفاده شود. این نکته نیز حائز اهمیت است که حفاظ های لیلیوم تیز میباشند و در چند وجه مختلف قرار داشته و همین امر باعث میشود امنیت بالاتری را تضمین کند و نیز این نوع حفاظ در دسته حفاظ های شاخ گوزنی میباشند.برای اطلاع از قیمت حفاظ روی دیوار می تونید از سایت ایمن جوش دیدن کنید.

قیمت حفاظ لیلیوم

قیمت این حفاظ بسته به متراژ، تراکم و ضخامت میلگرد ها متغیر است.طریقه محاسبه قیمت به صورت ضرب طول دیوارتان در قیمت محصولی که انتخاب می کنید است. برای استعلام قیمت میتونید با کارشناسان فروش ایمن جوش تماس بگیرید.

ویژگی های حفاظ لیلیوم روی دیوار :

اندازه

حفاظ‌ دیواری لیلیوم در حالت ایده آل دارای ارتفاعی بین ۸۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و تراکم‌ های مختلف هستند. هر چند به دلیل طراحی خاص و اینکه گسترش آن‌ ها از مرکز شروع می‌شود، کارخانه‌ های تولیدی قابلیت این را دارند که در هر ارتفاع و تراکمی که مدنظر شما است، این حفاظ‌ ها را آماده کنند.

امنیت

یکی از اصلی‌ترین مزایای حفاظ‌ لیلیوم امنیت بالای آن‌‌ ها است. لیلیوم بر روی دیوار‌های پیرامونی ساختمان و به منظور حفظ حداکثری امنیت محل، نصب می‌شود. در حالت عادی و استاندارد، حفاظ‌ های لیلیوم دارای ۲۰۰ شاخه تیز و برنده‌ی چند لایه و تعداد زیادی گل هستند که حتی فکر عبور از آن‌ها را برای سارقین غیرممکن می‌سازد و در صورتی که فردی تلاش به عبور از آن‌ها کند، به احتمال زیاد با آسیب‌های جسمی جدی روبرو خواهد شد.

زیبایی

زیبایی نقش مهمی در نمای ساختمان دارد و اولین صحنه‌ای است که هر فرد برای اولین بار با آن روبرو می‌شود. هر چند که امنیت مهم‌ترین مساله است اما بهتر است تا به دنبال حفاظی برای ساختمان باشیم که در کنار امنیت بالا، ظاهر زیبا و مناسبی نیز داشته باشد و زیبایی را فدای امنیت نکنیم. همانطور که ذکر شد حفاظ‌ های لیلیوم با الهام از گل لیلیوم طراحی و ساخته شده‌اند و زیبایی آن‌ها را به جرأت می‌توان مهم‌ترین مزیت آن‌ ها دانست. حفظ زیبایی باعث محدودیت در استفاده از آن نشده است و قابلیت استفاده برای دیوار ساختمان با کاربری‌های مختلف را دارد. این حفاظ‌ ها در دو رنگ مختلف ساخته می‌شوند.

رنگ آمیزی

در گذشته از ترکیب‌ های ضد زنگ و رنگ برای رنگ‌ آمیزی قطعات فلزی استفاده می‌شد که معایبی همچون عمر کوتاه و کیفیت پایین داشت. اما امروزه از روش‌ هایی مانند رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک و پخت رنگ پودری داخل کوره با دمای خاص برای رنگ‌آمیزی حفاظ‌ ها استفاده می‌شود.

خرید حفاظ‌ لیلیوم

اگر قصد خرید حفاظ لیلیوم را دارید باید بدانید که این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و قیمت مناسبی دارد. کیفیت بالای آن باعث شده است که از لحاظ فروش رشد چشمگیری داشته باشد. حفاظ لیلیوم را می توانید در رنگ های متنوعی مانند رنگ سفید، طلایی، قهوه ای و مشکی به وسیله خرید اینترنتی سفارش دهید و تحویل بگیرید.

در حین تهیه حفاظ برای خانه، ویلا، باغ یا هر مکان دیگری باید به فاکتور‌های مهمی توجه کنید. در ابتدا لازم است بدانید که حفاظ‌ دیواری از جمله حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ نخل مرداب و غیره؛ مانند سایر اجزای ساختمان قابل تعویض نیستند و باید در هنگام انتخاب آن‌ها همه‌ ی شرایط را در نظر داشته باشید تا در آینده پشیمان نشوید. مورد بعدی امنیت بالا است.

هدف اصلی از مجهز کردن دیوارها به حفاظ، حفظ امنیت و آرامش ساکنین است، تا با ایجاد ارتفاع بیشتر و تراکم زیاد در تعداد حفاظ ها از ورود سارقین، حیوانات و… به فضای داخل می باشد. بنابراین امنیت مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب یک حفاظ نرده دیوار ویلا به شمار می‌رود. امن بودن حفاظ‌ ها ارتباط مستقیمی با استحکام شاخه‌های حفاظ دارد و هر چه این شاخه‌ها محکم‌تر ساخته شده باشند، کار را برای عبور سارقان مشکل‌تر می‌کنند.

مزایای استفاده از حفاظ لیلیوم

باید بدانید حفاظ لیلیوم دارای دو مزیت میباشد که عبارتند از: زیبایی: ظاهر زیبا و شکیل این حفاظ ها باعث میشود نمای ساختمان شما بسیار زیبا به نظر برسد. امنیت: از لحاظ امنیت نیز به دلیل شاخه های تیز و تراکم بالای، آن باعث میشود امنیت ساختمان را به حداکثر برساند. نکته: از حفاظ لیلیوم در تمامی مکان ها مانند دیوار ساختمان های محل زندگی، دیوار شرکت ها و محل کار، ویلا ها و … استفاده میشود. همچنین در صورت خالی بودن ساختمان نیز میتوان از امینت ساختمان اطمینان کامل حاصل کنید.

حفاظ لیلیوم چگونه نصب می شود؟

همانطور که می‌دانید نصب حفاظ لیلیوم احتیاج به دقت فراوانی دارد. به طور کلی امنیت یک حفاظ به غیر از ساخت به نصب مرتب و درست آن هم وابسته می باشد. هنگامی که حفاظ خوب نصب نشود، دزدها و سارقین به راحتی می توانند از آن عبور کنند. روش نصب درست این حفاظ ها به گونه ای می باشد که اول باید حفاظ شما تولید و ساخته شود. به طور معمول آن ها در اندازه های به طول یک متر تولید می شوند.

هنگامی که دیوار کشی انجام می شود، اول پین ها و پلیت در فاصله 1 متری روی دیوار قرار می گیرند. هنگام استفاده از پین باید دقت کافی را داشته باشید که به صورت ضربدری نصب گردد. بعد از آن نصاب، حفاظ را روی آن قرار می دهد و نصب به پایان می رسد انجام تمام این موارد احتیاج به یک نصاب حرفه ای دارد. پس خوب است تمام این مراحل را به کسی بسپارید که دارای تجربه لازم می باشد علاوه بر این توصیه می شود هیچ‌گاه نصب را خودتان انجام ندهید. زیرا حفاظ لیلیوم ها نقطه های تیز فراوانی دارند و اگر با نصب آن آشنا نباشید امکان دارد آسیب ببینید.توجه داشته باشید که هزینه نصب زیاد نیست و در برابر همه خطراتی که ممکن است برای شما داشته باشد قابل چشم پوشی می باشد.

حفاظ لیلیوم چه مشخصات فنی باید داشته باشد؟

حفاظ لیلیوم اگر از الکترود معمولی روکش دار استفاده شود باید گل جوش از تمام این نقاط تمیز شوند. اگر این کار صورت نگیرد امکان دارد دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شود.

روش نصب حفاظ و نرده لیلیوم به چه صورت می باشد؟

حفاظ لیلیوم در قواره و سایز 1 متری تولید و ساخته می شود. به همین علت در هنگام دیوارکشی بایستی پین ها یا پلیت ضربدر گونه و با فاصله های 1 متری قرار بگیرند. خوب است بدانید فاصله پین یا همان قرار ضربدرگونه نکته مهمی برای نصب حفاظ لیلیوم محسوب می شود. یک نکته بسیار مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که از اتصال و استقامت دیوار و پین ها اطمینان کافی را حاصل کنید. زیرا امکان دارد اگر نصب به خوبی انجام نشود و خطرات زیادی ایجاد شود.یکی دیگر از مدل حفاظ دیوار حفاظ شاخ گوزنی است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.