آرشیو اسفند ماه 1401

صنایع فلزی ایمن جوش تولید کننده انواع مدل درب آکاردئونی،شاخ گوزنی،حفاظ پنجره؛حفاظ روی دیوار

حفاظ لیلیوم،قیمت حفاظ لیلیوم،خرید حفاظ لیلیوم

۳ بازديد

ساخت حفاظ لیلیوم

نحوه ساخت حفاظ لیلیوم این گونه می باشد که در ابتدا با استفاده از میلگردهایی به قطر 10 میلیمتر شاخه ها برش می خورد. هم چنین بر حسب نیاز شما تولید و ساخته می گردد. برای اینکه یک محصول خوب و با کیفیت تولید شود، بایستی برشکاری قطعات با استفاده از گیوتین و به شکل اریب و مورب انجام بگیرد. برای شاسی که روی حفاظ های دیوار قرار می گیرد باید به جای استفاده از پروفیل از تسمه با عرض 5 سانت استفاده کنید.لیلیوم یکی از مدل های حفاظ روی دیوار است.

نقش شاسی در حفاظ لیلیوم اهمیت زیادی دارد. به همین علت بهتر است از شاسی هایی استفاده کنید که دارای ضخامت بالایی باشند. در بعضی از موارد در صورتی که خریدار ، پروفیل را به شاسی ترجیح دهد باید از پروفیل 40*60 یا 40*80 استفاده شود. این نکته نیز حائز اهمیت است که حفاظ های لیلیوم تیز میباشند و در چند وجه مختلف قرار داشته و همین امر باعث میشود امنیت بالاتری را تضمین کند و نیز این نوع حفاظ در دسته حفاظ های شاخ گوزنی میباشند.برای اطلاع از قیمت حفاظ روی دیوار می تونید از سایت ایمن جوش دیدن کنید.

قیمت حفاظ لیلیوم

قیمت این حفاظ بسته به متراژ، تراکم و ضخامت میلگرد ها متغیر است.طریقه محاسبه قیمت به صورت ضرب طول دیوارتان در قیمت محصولی که انتخاب می کنید است. برای استعلام قیمت میتونید با کارشناسان فروش ایمن جوش تماس بگیرید.

ویژگی های حفاظ لیلیوم روی دیوار :

اندازه

حفاظ‌ دیواری لیلیوم در حالت ایده آل دارای ارتفاعی بین ۸۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و تراکم‌ های مختلف هستند. هر چند به دلیل طراحی خاص و اینکه گسترش آن‌ ها از مرکز شروع می‌شود، کارخانه‌ های تولیدی قابلیت این را دارند که در هر ارتفاع و تراکمی که مدنظر شما است، این حفاظ‌ ها را آماده کنند.

امنیت

یکی از اصلی‌ترین مزایای حفاظ‌ لیلیوم امنیت بالای آن‌‌ ها است. لیلیوم بر روی دیوار‌های پیرامونی ساختمان و به منظور حفظ حداکثری امنیت محل، نصب می‌شود. در حالت عادی و استاندارد، حفاظ‌ های لیلیوم دارای ۲۰۰ شاخه تیز و برنده‌ی چند لایه و تعداد زیادی گل هستند که حتی فکر عبور از آن‌ها را برای سارقین غیرممکن می‌سازد و در صورتی که فردی تلاش به عبور از آن‌ها کند، به احتمال زیاد با آسیب‌های جسمی جدی روبرو خواهد شد.

زیبایی

زیبایی نقش مهمی در نمای ساختمان دارد و اولین صحنه‌ای است که هر فرد برای اولین بار با آن روبرو می‌شود. هر چند که امنیت مهم‌ترین مساله است اما بهتر است تا به دنبال حفاظی برای ساختمان باشیم که در کنار امنیت بالا، ظاهر زیبا و مناسبی نیز داشته باشد و زیبایی را فدای امنیت نکنیم. همانطور که ذکر شد حفاظ‌ های لیلیوم با الهام از گل لیلیوم طراحی و ساخته شده‌اند و زیبایی آن‌ها را به جرأت می‌توان مهم‌ترین مزیت آن‌ ها دانست. حفظ زیبایی باعث محدودیت در استفاده از آن نشده است و قابلیت استفاده برای دیوار ساختمان با کاربری‌های مختلف را دارد. این حفاظ‌ ها در دو رنگ مختلف ساخته می‌شوند.

رنگ آمیزی

در گذشته از ترکیب‌ های ضد زنگ و رنگ برای رنگ‌ آمیزی قطعات فلزی استفاده می‌شد که معایبی همچون عمر کوتاه و کیفیت پایین داشت. اما امروزه از روش‌ هایی مانند رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک و پخت رنگ پودری داخل کوره با دمای خاص برای رنگ‌آمیزی حفاظ‌ ها استفاده می‌شود.

خرید حفاظ‌ لیلیوم

اگر قصد خرید حفاظ لیلیوم را دارید باید بدانید که این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و قیمت مناسبی دارد. کیفیت بالای آن باعث شده است که از لحاظ فروش رشد چشمگیری داشته باشد. حفاظ لیلیوم را می توانید در رنگ های متنوعی مانند رنگ سفید، طلایی، قهوه ای و مشکی به وسیله خرید اینترنتی سفارش دهید و تحویل بگیرید.

در حین تهیه حفاظ برای خانه، ویلا، باغ یا هر مکان دیگری باید به فاکتور‌های مهمی توجه کنید. در ابتدا لازم است بدانید که حفاظ‌ دیواری از جمله حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ نخل مرداب و غیره؛ مانند سایر اجزای ساختمان قابل تعویض نیستند و باید در هنگام انتخاب آن‌ها همه‌ ی شرایط را در نظر داشته باشید تا در آینده پشیمان نشوید. مورد بعدی امنیت بالا است.

هدف اصلی از مجهز کردن دیوارها به حفاظ، حفظ امنیت و آرامش ساکنین است، تا با ایجاد ارتفاع بیشتر و تراکم زیاد در تعداد حفاظ ها از ورود سارقین، حیوانات و… به فضای داخل می باشد. بنابراین امنیت مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب یک حفاظ نرده دیوار ویلا به شمار می‌رود. امن بودن حفاظ‌ ها ارتباط مستقیمی با استحکام شاخه‌های حفاظ دارد و هر چه این شاخه‌ها محکم‌تر ساخته شده باشند، کار را برای عبور سارقان مشکل‌تر می‌کنند.

مزایای استفاده از حفاظ لیلیوم

باید بدانید حفاظ لیلیوم دارای دو مزیت میباشد که عبارتند از: زیبایی: ظاهر زیبا و شکیل این حفاظ ها باعث میشود نمای ساختمان شما بسیار زیبا به نظر برسد. امنیت: از لحاظ امنیت نیز به دلیل شاخه های تیز و تراکم بالای، آن باعث میشود امنیت ساختمان را به حداکثر برساند. نکته: از حفاظ لیلیوم در تمامی مکان ها مانند دیوار ساختمان های محل زندگی، دیوار شرکت ها و محل کار، ویلا ها و … استفاده میشود. همچنین در صورت خالی بودن ساختمان نیز میتوان از امینت ساختمان اطمینان کامل حاصل کنید.

حفاظ لیلیوم چگونه نصب می شود؟

همانطور که می‌دانید نصب حفاظ لیلیوم احتیاج به دقت فراوانی دارد. به طور کلی امنیت یک حفاظ به غیر از ساخت به نصب مرتب و درست آن هم وابسته می باشد. هنگامی که حفاظ خوب نصب نشود، دزدها و سارقین به راحتی می توانند از آن عبور کنند. روش نصب درست این حفاظ ها به گونه ای می باشد که اول باید حفاظ شما تولید و ساخته شود. به طور معمول آن ها در اندازه های به طول یک متر تولید می شوند.

هنگامی که دیوار کشی انجام می شود، اول پین ها و پلیت در فاصله 1 متری روی دیوار قرار می گیرند. هنگام استفاده از پین باید دقت کافی را داشته باشید که به صورت ضربدری نصب گردد. بعد از آن نصاب، حفاظ را روی آن قرار می دهد و نصب به پایان می رسد انجام تمام این موارد احتیاج به یک نصاب حرفه ای دارد. پس خوب است تمام این مراحل را به کسی بسپارید که دارای تجربه لازم می باشد علاوه بر این توصیه می شود هیچ‌گاه نصب را خودتان انجام ندهید. زیرا حفاظ لیلیوم ها نقطه های تیز فراوانی دارند و اگر با نصب آن آشنا نباشید امکان دارد آسیب ببینید.توجه داشته باشید که هزینه نصب زیاد نیست و در برابر همه خطراتی که ممکن است برای شما داشته باشد قابل چشم پوشی می باشد.

حفاظ لیلیوم چه مشخصات فنی باید داشته باشد؟

حفاظ لیلیوم اگر از الکترود معمولی روکش دار استفاده شود باید گل جوش از تمام این نقاط تمیز شوند. اگر این کار صورت نگیرد امکان دارد دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شود.

روش نصب حفاظ و نرده لیلیوم به چه صورت می باشد؟

حفاظ لیلیوم در قواره و سایز 1 متری تولید و ساخته می شود. به همین علت در هنگام دیوارکشی بایستی پین ها یا پلیت ضربدر گونه و با فاصله های 1 متری قرار بگیرند. خوب است بدانید فاصله پین یا همان قرار ضربدرگونه نکته مهمی برای نصب حفاظ لیلیوم محسوب می شود. یک نکته بسیار مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که از اتصال و استقامت دیوار و پین ها اطمینان کافی را حاصل کنید. زیرا امکان دارد اگر نصب به خوبی انجام نشود و خطرات زیادی ایجاد شود.یکی دیگر از مدل حفاظ دیوار حفاظ شاخ گوزنی است.

شاخ گوزنی،قیمت شاخ گوزنی

۱ بازديد

نصب حافظ شاخ گوزنی

برای راه اندازی و تهیه ی شاخ گوزنی باید برخی از اصول ها رعایت شود زیرا در غیر این صورت ممکن است آسیب های جدی نیز در حین تهیه ی آن ها به دلیل وجود شاخک های تیز و برنده ایجاد شود . در این مورد تجربه و تخصص کافی امر ضروری می باشد . تولید حفاظ های شاخ گوزن کار سختی نیست ولی اندکی سهل انگاری در این مورد می تواند به آسیب های جدی منجر شود .که شاخ گوزنی یکی از مهم ترین حفاظ دیوار است

ساخت حفاظ شاخ گوزنی

ساخت و تولید آن به خلاقیت نیاز دارد تا بتوان از با استفاده از اصولی ویژه قطعات را به هم اتصال داد تا ظاهری شبیه به شاخ گوزنی را داشته باشد .ناگفته نماند میله ها در برخی موارد هم اندازه نیستد و در این حالت جوش خوردن آنها سبب ایجاد شاخ های تیز می شود که به عنوان حفاظ می توان از آن استفاده کرد.

حفاظ شاخ گوزنی گونه ای از نرده حفاظ روی دیوار است که با استفاده از میلگرد ساده با ضخامت 8 تا 10 میل ساخته می شود. دلیل استفاده و محبوبیت نرده حفاظ شاخ گوزنی عدم امکان عبور از روی این نوع نرده حفاظ است. نصب صحیح و شیوه چیده مان میله ها در زمان تولید تاثیر زیادی در امنیت حفاظ شاخ گوزنی دارد. آن توانسته است تا حد بسیار بالایی ایمنی ساختمان ها را برطرف کند. انواع مختلفی از این حفاظ تولید شده است .

بهترین حفاظ شاخ گوزنی ، نرده حفاظ شاخ گوزنی است که با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک تولید شود. در هر متر آن حدود 150 نقطه باید جوشکاری شوند. جوش الکترود برای این کار به هیچ وجه مناسب نیست ،لذا نوعی از نرده حفاظ شاخ گوزنی که با نام درجه 2 با جوش الکترود و رنگ مایع تولید میشود به هیچ وجه برای این کار مناسب نیست .

رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی بعد از آن که شاخک ها به هم جوش میخورند نوبت به رنگ آمیزی آنها میرسد که رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی انجام شود . معمولا رنگ آمیزی به نا به دلخواه مشتریان انجام می شود . بهتر است بگوییم رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزن می تواند برخی مشکلاتی داشته باشد مشکلاتی قبیل آنکه بعد از رنگ آمیزی نوبت به جوش حفاظ میرسد و ممکن است گل جوش های باقی مانده در حفاظ شاخ گوزنی بعدا دچار خوردگی و زنگ زدگی شود و باید این گل جوش ها توسط سنگ فرز بر طرف شود و توسط اسپری رنگ رنگ آمیزی شود حفاظ شاخ گوزنی با رنگ قهواه ای سوخته مشکی و سفید از بر طرفدارترن محافظ ها شمرده میشوند.

مزایای حفاظ شاخ گوزنی

  1-به دلیل انبوه بودن شاخکهای در هم پیچیده و نوک تیز بودن عبور از حفاظ های نامنظم را غیر ممکن می نماید.

2-استحکام بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی را دارا می باشد.

3-برای نمای ساختمان ارزش دکوراسیون بسیار بالایی را دارد.

4-هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کمی را نسبت به سایر حفاظ شاخ گوزنی در چه مدل هایی تولید می گردد.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در ابعاد 2 متری تولید می گردد که یک ردیف در وسط نرده تعبیه شده که ملاک انتخاب ارتفاع است. به عنوان مثال اگر شما حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 100 سانت میخواهید ملاک ارتفاع ردیف وسط آن است.به تعداد این میله های اصلی که در وسط آن تعبیه شده است تراکم طولی میگویند. در کنار هر میله اصلی میبایست 5 میله در عرض کار شود. به این میله های جانبی تراکم عرضی حفاظ شاخ گوزنی میگویند.

به دلیل تعداد بالای قطعات میلگرد در آن منطقی ترین نوع جوش،جوش co2 است، این نوع جوش صنعتی میتواند آلیاژ های مختلف را همسان کرده و به هم متصل کند، به همین دلیل جوش نفوذی نام دیگر این جوش است، در برخی از موارد از الکترود هم در تولید آن استفاده میشود که قطعا استاندارد نیست. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به استفاده از جوش الکترود و یا جوش co2 تغییر چندانی نخواهد کرد، کارگاه های کوچک و محلی به دلیل نداشتن سرمایه و دستگاه های صنعتی جوش به اجبار از جوش الکترود استفاده میکنند.

رنگ کوره ای حفاظ شاخ گوزنی

نوع رنگ حفاظ شاخ گوزنی به شرایط محل نصب بستگی دارد. بهترین روش برای رنگ آن استفاده از رنگ کوره ای با روکش پلی استر است، برای مناطق گرمسیری رنگ کوره ای اپوکسی مناسب است، و برای مناطق شرجی و مرطوب مانند استان های گیلان ، مازندران و حتی بوشهر استفاده از رنگ کوره ای با روکش پلی استر توصیه میشود.برای اطلاع از قیمت حفاظ روی دیوار میتونید از سایت ایمن جوش دیدن کنید.

بهترین ارتفاع برای حفاظ شاخ گوزنی چند است؟

همان طور که در بالا اشاره شد هیچ محدودیتی در زمان تولید این حفاظ وجود ندارد. بهترین ارتفاع برای نرده حفاظ روی دیوار بین ۹۰ تا ۱۲۰ سانت است. این که حفاظ شاخ گوزنی را برای چه مکانی استفاده میکنیم در ارتفاع نرده حفاظ روی دیوار تاثیر بسیاری دارد، هر چند که عبور از آن بسیار سخت است ولی محیط اطراف ساختمان و محل نصب آن است که بهترین ارتفاع نوع آن را مشخص میکند.

برای ساختمان هایی که درون شهر هستند ارتفاع ۹۰ سانت مناسب است ولی برای ویلا ها یا ساختمان های خارج از محدوده که در محل های خلوت و کم تردد ساخته شده اند حفاظ با ارتفاع ۱۲۰ سانت بهترین گزینه به عنوان یک نرده حفاظ فلزی روی دیوار محسوب میشود.

خرید حفاظ شاخ گوزنی

جنس این حفاظ از میلگرد است، که پس از نصب بر روی دیوار ساختمان (نرده دیوار)، امنیت بالایی را در مقابل هزینه بسیار کم پرداختی، ارائه می دهد. در برخی از موارد تصور بر این است که قیمت حفاظ روی دیوار بیشتر باشد حتما کیفیت بالاتری دارد. این امر در مورد کارخانه های تولید کننده این حفاظ صدق نمیکند و ملاک قیمت گذاری آن به شدت به 3 عامل وزن ، نوع رنگ و جوش حفاظ  بستگی دارد.

اغلب کسانی که نیاز به افزایش امنیت خانه و نصب این حفاظ را دارند، نمی دانند که چگونه می توان حفاظی خرید که علاوه بر قیمت مناسب با گذشت زمان آسیب نبیند و دوام بالایی داشته باشد. در ادامه به شما نکات مهمی را می گوییم که این نگرانی را برطرف خواهد کرد. با حفاظ برتر همراه باشید. همانطور که گفتیم در ارزش گذاری و تعیین قیمت این نوع حفاظ پارامتر های زیادی دخیل هستند.به طور خلاصه می توانیم بگوییم که در هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی حتما به نکات زیر توجه کنید:

کیفیت میلگرد
ضخامت میلگردهای به کار رفته
نحوه ی جوشکاری
شیوه ی رنگ کردن
کیفیت رنگ استفاده شده
نحوه ی ارسال محصول
مدت زمان ثبت سفارش تا تحویل محصول

علاوه بر موارد بالا به نکات کلی در هنگام خرید مانند دقت در تحویل گرفتن محصول، بررسی محصول و تطبیق آن با سفارش خود را هم در نظر داشته باشید.

امنیت حفاظ شاخ گوزنی چه قدر است ؟

امنیت حفاظ شاخ گوزنی یکی از سوال های رایج است که بیشتر خریدارن همواره به دنبال جواب این سوال هستند.آن با توجه به برخورداری از میله های نوک تیز و برنده متعدد در هر متر طول، یک نرده حفاظ ایمن محسوب میشود. عبور از این حفاظ، بدون تخریب قطعا امری غیر ممکن است ،به همین دلیل این نوع از نرده حفاظ روی دیوار از محبوبیت بالایی بر خور دار است. در هنگام انتخاب آن باید حفاظی را انتخاب کنید که عرض دیوار شما را به صورت کامل بپوشاند.ساخت حفاظ هم پیچیده به یکدیگر جوش داده شده اند بسیار ایمن است و عبور و مرور را حتی روی زمین غیر ممکن می کند.

آنها به خوبی موانع و دردسرهای موجود در مسیر خود را به خوبی برسی و سپس اقدام به سرقت خواهند.حفاظ شاخ گوزنی به علت تعداد زیاد میلگرد های سر تیز و باز دارنده ای که به صورت نامنظم د کرد.

به هیچ عنوان به زکاوت و تیز هوشی دزدان شک نکنید که این طرز تفکر میتواند به شما ضرر و زیان فروانی وارد کند.پس مسلما اگر کسی قصد سرقت از منزل شما را داشته باشد با دیدن حفاظ شاخ گوزنی بر سر دیوار شما حتما به گزینه ها و محل های دیگر فکر خواهد کرد در این شک نکنید که سارقان انسانهای باهوش و زیرکی هستند .شاخ گوزنی الهام گرفته از شاخ های زیبا و قوی گوزن می باشد.همین هوش دزدان است که به آنها گوش زد میکند که از املاکی که جهت ایجاد امنیت خود از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کرده اند منصرف شوند و به گزینه های جایگزین فکر کنند.البته ناگفته نماند که متاسفانه افرادی نیز در بازار تولید توزیع فعالیت میکنند که فقط فکر منافع شخص خود هستند و بصورت تخصصی در این رشته فعالیت ندارند.

قیمت شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به وزن هر متر نرده تشکیل میدهد. بعد از وزن ، نوع رنگ آن مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی است. رنگ الکترواستاتیک یا همان رنگ کوره ای که برای آن درجه یک استفاده می شود 25% قیمت تمام شده هر متر حفاظ شاخ گوزنی را تشکیل میدهد. قیمت آن برای تمام نقاط ایران یکسان است.

نرده شاخ گوزنی را می توان برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد زیرا دارای طراحی ساده ای است. نکته قابل توجه در رابطه با حفاظ شاخ گوزن آن است که قیمت مناسب این مدل از حفاظ دیوار این امکان را فراهم آورده است تا بسیاری از مصرف کنندگان بتوانند به منظور خرید آن اقدام نمایند.

عوامل مهم در قیمت شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلف بستگی دارد. در ابتدا به این که چرا این حفاظ به صورت متر طول فروخته میشود خواهیم پرداخت تا بتوانیم ساده تر قیمت حفاظ شاخ گوزنی را مشخص کنیم.بیشتر افرادی که میخواهند از نرده حفاظ شاخ گوزنی برای امنیت دیوار خود استفاده میکنند، تمایل دارند که هزینه ای که قرار است برای حفاظ پرداخت کنند مشخص باشد از سیستم فروش متر طول بیشتر استقبال میکنند. زمانی که شما حفاظ شاخ گوزنی را بر حسب متر طول خریداری میکنید میتوانید به صورت کامل کلیه هزینه های خود را مدیریت کنید.

دیوار های ساختمان ها با هم تفاوت دارند تولید کننده گان این حفاظ برای این که محصول تولید شده متناسب با دیوار ساختمان باشد بازدید و مشاوره رایگان را فراهم نمود تا امنیت حداکثری را برای ساختمان محل نصب نرده آن ایجاد کند. بنابراین در زمان خرید آن حتما به عواملی مانند عرض دیوار ، نوع مصالح بکار رفته روی دیوار برای پین گذاری دقت کنید.

حفاظ بالکن cnc،قیمت نرده بالکن cnc

۱ بازديد

حفاظ بالکن cnc یکی از انواع مدل های حفاظ بالکن صنایع فلزی ایمن جوش است؛ این مدل حفاظ یالکن طرح های بسیار زیبا و متنوع را شامل می شود. نرده بالکن سی ان سی با استفاده از تکنولوژی برش لیزری تولید می‌شود که در این روش هر طرح و نقشی به صورت نامحدود قابل اجرا می باشد.

برش آهن به وسیله لیزر مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

-ابتکار در طراحی
-انعطاف پذیری و ایجاد طرح های پیچیده
-بالا بودن دقت
-سرعت عمل بالا
-دقت بالا در برش های تکراری
-بالا بودن کیفیت لبه برش
-ایجاد ضایعات کمتر
-کاهش پرتی برش

نرده بالکن cnc

بدون شک شما نیز می دانید که یکی از راههای افزایش امنیت هر محیطی استفاده از نرده بالکن و نصب آن است بنابراین اگر حفاظ بالکن خود را به درستی انتخاب کنید علاوه بر اینکه امنیت را برای شما ایجاد می کند، به نمای ساختمان نیز زیبایی بی نظیری می بخشد.

نرده بالکن سی ان سی ورق هایی هستند که در بالکن ها و جان پناه بازشو ها در نظر گرفته میشود نرده های سی ان سی دارای طرح های بسیار جذاب و گوناگونی هستند که میتواند ساختمان شما را از دیگر ساختمان ها متمایز سازد شما میتوانید هر طرح و ایده ای که دارید رو روی این ورق ها انجام دهید.

ساختمان ها دارای یک یا چندین بالکن هستند که با تابش نور خورشید به داخل ساختمان روشنایی آن را تامین می کنند که این بالکن علاوه بر زیبایی باید امنیت را نیز برای ساکنان ساختمان ایجاد کنند.برای اطلاع از قیمت نرده بالکن میتونید با کارشناسان ایمن جوش تماس بگیرید.

نرده بالکن cnc یکی از بخش هایی است که مانند حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان آکاردئونی از ورود افراد غیر مجاز و همچنین اشیا از پنجره به داخل ساختمان جلوگیری می کند بنابراین حتی در ساختمان های بلند و همچنین برج ها از نرده بالکن سی ان سی برای حفاظت و امنیت بیشتر استفاده می شود.

ویژگی های نرده بالکن cnc

حفاظ بالکن سی ان سی دوام بسیار بالایی دارد.
برای ساختمان شما زیبایی بی نظیری به ارمغان می آورد.
به نگهداری و تعمیرات آنچنانی نیاز ندارد.
شست و شو و تمیز کردن آن نیز بسیار آسان است.
ضد رنگ است.
برای ساختمان شما امنیت بسیار بالایی ایجاد می کند.
در برابر نور خورشید و حرارت مقاوم است.
از شیشه ها در برابر انواع ضربه محافظت می کند.
با گذشت زمان فرسوده نمی‌ شود.
دچار تغییر رنگ نمی شود.

قیمت نرده بالکن cnc

به طور کلی قیمت حفاظ بالکن cnc به دو عامل متغییر بستگی دارد:

1- قیمت ورق در بازار: با توجه به متغیر بودن قیمت ورق در بازار ما قیمت دقیق از هر پنل را نمی توانیم برای شما به نمایش بگذاریم.

2-طول برش هر طرح روی ورق: هر طرح با توجه به طول برشی که دارد مقدار زمان بیشتر یا کمتری صرف تولبد حفاظ سی ان سی میکند علاوه بر زمان عوامل مختلف دیگر از جمله سوخت مورد نیازبرای برش و عوامل متعدد دیگر بر قیمت برش هر ورق تاثیر گذار است.

موارد مهم در رابطه با حفاظ بالکن سی ان سی

توجه داشته باشید که نرده هایی که به صورت افقی برای محافظت بر روی بالکن نصب می شوند در واقع هیچگونه امنیتی برای ساختمان ایجاد نمی کنند چرا که این نوع نرده ها با استفاده از پیچ و مهره و همچنین سایر تجهیزات دیگر به هم متصل می شوند. افرادی که به عنوان سارق و به صورت غیرمجاز قصد وارد شدن به این ساختمان ها را داشته باشند به راحتی می تواند اتصالات آنها را از هم جدا کنند، پس باید در رابطه با انتخاب حفاظ بالکن cnc و نوع آن بسیار محتاطانه عمل کنیم و حتماً قبل از انتخاب مدل مناسب با یک فرد با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت کنیم.

حفاظ بالکن cnc انواع مختلفی دارد و برای ساخت هر مدل از این حفاظ مراحل جداگانه ای انجام می گیرد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید خانه خود را در مقابل ورود افراد غیرمجاز و خطر سرقت محافظت کنید، می توانید با انتخاب حفاظ بالکن cnc بهترین تدبیر را در این راستا به کار بگیرید.

خرید نرده بالکن cnc

کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند تا با خرید حفاظ بالکن از خانه یا کسب و کار خود محافظت کنید و جلوی مجرمان را قبل از ورود آنها بگیرید. با یک بالکن تزیینی زیبا اما قوی به راحتی می توانید از وقوع اتفاق های ناخوشایند جلوگیری کنید. انتخاب حفاظ های زیبا و شیک زیبا شناختی ساختمان شما را افزایش می دهد و در عین حال امنیت را به ارمغان می آورد.

اهمیت استفاده از درب آکاردئونی،نصب درب آکاردئونی

۱ بازديد

اهمیت استفاده از درب آکاردئونی،نصب درب آکاردئونی

به منظور استحکام بیشتر درب آکاردئونی را از جنس آهن بسیار با کیفیت و محکم به شکل پروفیل می سازند که معمولا درون پروفیل ها به شکل افقی، عمودی و یا مورب با طرح های مختلف پر شده است. برای نصب این پروفیل نیز یک ریلی آهنی چرخ دار نیز در بالای درب نصب می شود. یکی دیگر از اجزای درب آکاردئونی قفل مربوط به آن است که معمولا به شکل قفل روکار و یا توکار طراحی می شود که در این میان قفل توکار امنیت بالاتری دارد.

ویژگی های درب آکاردئونی

از آنجا که مهم ترین استفاده از حفاظ آکاردئونی به منظور حفاظت از حریم شخصی و جلوگیری از ورود سارقین به فضای شخصی است پس بایستی این حفاظ از امنیت و استاندارد بالایی برخوردار باشد. از این رو یک درب آکاردئونی استاندارد باید ویزگی های زیر را دارا باشد:

-به طور معمول درب آکاردئونی باید دارای مقاطع کناری به ابعاد ۵۰*۳۰ باشد.
-از پرچ های مناسب و مرغوب در اتصالات آن استفاده شود
-دستگیره های فلزی کونیک شده داشته باشد.
-کمربند ایمنی داشته باشد
-در ساخت آن از جوش SMAW استفاده شده باشد.
-تسمه به کار رفته در آن ۲۰*۵ باشد
-ابعاد مقطع ریلی درب آکاردئونی استاندارد بایستی ۵۰*۵۰ باشد.

اجزای درب آکاردئونی

آن دارای چهارچوبی از جنس آهن می باشد که به شکل پروفیل ساخته شده است، درون آن از پروفیل های افقی، مورب و عمودی پر شده است. یک ریل فلزی در بالای درب نصب می شود و بخش چرخ دار که معمولاً وزن درب را تحمل می کند، در آن قرار گرفته است. پایانی درب ریلی به عنوان بخش راهنمای حرکت درب نصب می شود که میله راهنمای متصل به درب در داخل آن جای می گیرد.برای اطلاع از قیمت درب آکاردئونی می تونید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

در بعضی از درب های آکاردئونی قفل های روکار و قفل های توکار وجود دارد که وجود قفل های توکار امنیت درب را بالا می برد. درب های آکاردئونی علاوه بر افزایش امنیت، زیبایی محیط را نیز تقویت می کنند.

کاربرد درب آکاردئونی

قطعا همه ما می دانیم که مهم ترین و اصلی ترین کاربرد آن، حفاظت از وردی واحد ساختمان یا شرکت ها و مغازه ها است. علاوه بر این می توان از آن به عنوان درب پارکینگ نیز استفاده کرد البته لازمه آن این است که حتما از درب آکاردئونی ریموت دار استفاده شود. در کنار کاربرد های حفاظتی که درب آکاردئونی دارد می توان به ظاهر زیبای آن نیز اشاره کرد که محیط را زیباتر جلوه می دهد.از درب آکاردئونی دستی معمولا برای فضای خانه یا اداره و از مدل درب اکاردئونی ریموت دار برای پارکینگ استفاده می شود.

انواع مدل درب آکاردئونی

به طور کلی انواع درب های آکاردئونی را براساس ویژگی های آن می توان به سه دسته تقسیم کرد:

درب آکاردئونی آهنی
درب آکاردئونی ام دی اف
درب آکاردئونی پی وی سی

درب آکاردئونی آهنی

همانطور که از نام این درب پیدا است، جنس آن آهنی است در نتیجه می توان گفت استحکام بسیار بالایی دارد. درب آکاردئونی آهنی پس از ساخته شدن با رنگ کوره ای رنگ آمیزی می شوند تا در اثر رطوبت و یا عوامل محیطی زنگ نزد. پس می توان از آن در محیط های خارجی نیز استفاده کرد. استحکام و مقاومت این مدل حفاظ آکاردئونی در مقایسه با انواع دیگر بیشتر است و البته طرفداران بیشتری نیز دارد.

درب آکاردئونی ام دی اف

شاید بتوان گفت که مهم ترین مزیتی که درب های آکاردئونی ام دی اف نسبت به سایر مدل ها دارند، قیمت پایین و اقتصادی آن است ولی یکی از بزرگترین معایب آن عمر بسیار پایین آن است. این مدل وزن بالایی دارد و به مرور زمان خودش را می اندازد و ترک می خورد در نتیجه زیاد نمی توان از آن استفاده کرد و کارایی لازم برای طولانی مدت ندارد.

درب آکاردئونی پی وی سی:

پی وی سی نسبت به متریال آهن وزن پایین تری دارد و از نظر ظاهری بسیار زیباتر است. یکی از ویژگی های بسیار خوب این مدل حفاظ، شستشو راحت آن است. علاوه بر این طول عمر به نسبت بالاتری از ام دی اف دارد.
علاوه بر مدل های اصلی که گفته شد، مدل های متنوع دیگری از درب های آکاردئونی مانند حفاظ آکاردئونی سه گل ساده و دوخم، حفاظ آکاردئونی سه گل و چهار خم، حفاظ آکاردئونی نقش دار، حفاظ آکاردئونی طرح پیچ (فر)، حفاظ آکاردئونی دوجداره و پنج گل، حفاظ آکاردئونی ایتالیایی، حفاظ آکاردئونی چهار گل، حفاظ آکاردئونی سلطنتی نیز در بازار موجود است.

طریقه نصب درب های آکاردئونی

برای نصب آن اولین کاری که باید انجام دهید، اندازه گیری چارچوب درب اصلی است. این کار را می توانید خودتان انجام دهید و یا می توانید از افرادی که کار فروش و نصب آن دارند کمک بگیرید.

پس از اندازه گیری و آماده سازی پروفیل حفاظ آکاردئونی مطابق با اندازه ها، نوبت به جوش دادن درب است که معمولا در محل انجام می شود.
پس از جوش دادن درب نوبت به سوار کردن آن بر روی ریل چرخدار بالای درب اصلی است. و پس از آن به راحتی می توانید از حفاظ امنیتی استفاده کنید.

بد نیست بدانید که درب های آکاردئونی در دو مدل تک لنگه و دو لنگه تولید می شوند. پس اگر محل شما کوچک است یا راه پله تنگی دارید بهتر است از درب های آکاردئونی تک لنگه استفاده کنید. از مدل دو لنگه نیز بیشتر برای محوطه باز استفاده می شود که نیاز به سیستم سخت افزاری قفل و لولای پیشرفته و ضریب امنیت بالا است.

آیا درب آکاردئونی گزینه مناسبی است؟

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی امروزه بسیاری از افراد درب ضد سرقت را جایگزین درب های آکاردئونی کرده اند. اما گاهی اوقات افراد بین دو راهی می مانند: درب ضد سرقت یا حفاظ آکاردئونی؟ از این رو به مزایا و معایب آن اشاره ای می کنیم:

مزایای درب آکاردئونی

اشغال فضای بسیار کم و باز و بسته شدن ریلی شکل آسان یکی از مزایای بسیار خوب درب های آکاردئونی است.
از دیگر مزایای این مدل حفاظ می توان به سبک بودن آن و استحکام بالای آن اشاره کرد.
با نصب آن دیگر وقت و انرژی زیادی برای دزدگیر و دوربین صرف نمی کنید و در واقع به مراقبت های خاصی نیاز ندارد.
امکان خرابی آن نسبت به درب های ضد سرقت کامپیوتری کمتر است و طول عمر بالایی دارد.
طرح و تنوع ظاهری آن بسیار شکیل است طوریکه بر روی زیبایی فضای بیرونی تاثیر می گذارد.

معایب درب آکاردئونی

نسبت به درب های ضد سرقت دیجیتال و جدید که از چند سوی مختلف قفل می شوند و برخی از آن ها مجهز به دوربین یا سیستم های اطلاع رسانی هستند که حتی وقتی فرد در خانه نباشد در صورت بروز هرگونه مشکل به صورت خودکار به او اطلاع رسانی می شود، درب های آکاردئونی این ویژگی را ندارند. علاوه بر این ممکن است آن با یک برش ساده شکسته شود و یا اگر قفل آن روکار باشد برخی سارقین بتوانند آن را باز کنند. در نتیجه برخی افراد بر این باورند که امنیت آن زیاد نیست اما با این حال هنوز بسیاری از افراد برای واحد های آپارتمانی از این مدل حفاظ استفاده می کنند.برای اطلاع از قیمت درب آکاردئونی آپارتمان میتونید از سایت ما دیدن کنید.

درب آکاردئونی فلزی مناسب برای انواع خانه ها

نوع فلزی مناسب برای انواع خانه ها نیز طراحی شده است. آیا خانه شما برای مهمانی های تابستانی و مهمانی های خانوادگی کمی شلوغ به نظر می رسد؟ دربهای آکاردئونی فلزی تاشو فضای کمتری اشغال کرده و محیطی کاربردی ایجاد کند. میهمان ها میتواند به راحتی از محیط داخل و خارج از خانه استفاده کنند.

محل سکونت

محل سکونت شما از عوامل تاثیرگذار به شمار میرود.اگر در یک منطقه لوکس زندگی می کنید نصب درب آکاردئونی میتواند هزینه اضافی داشته باشد. البته همیشه این مورد صادق نیست! اما نصب درب های آکاردئونی میتواند به جذابیت و امنیت خانه شما کمک بسیاری کند.

آب و هوا

اگر در شرایطی با آب و هوای خنک تری زندگی می کنید، برای کارآمد بودن درب ها به عایق اضافی احتیاج دارید. اگر در آب و هوایی بسیار آفتابی ساکن هستید، احتمالاً باید از شیشه کم رنگ (یا E-low) استفاده کنید.