آرشیو آذر ماه 1401

صنایع فلزی ایمن جوش تولید کننده انواع مدل درب آکاردئونی،شاخ گوزنی،حفاظ پنجره؛حفاظ روی دیوار

درب آکاردئونی⭐️قیمت درب آکاردئونی⭐️مدل های حفاظ آکاردئونی

۲ بازديد

درب آکاردئونی⭐️قیمت درب آکاردئونی⭐️مدل های حفاظ آکاردئونی

درب ورودی منزل شما یکی از محکم ترین و پرکارترین ویژگی‌های خانه شماست. درب آکاردئونی ورودی شما باید به اندازه کافی محکم باشد تا در برابر محیط بیرون مقاومت کند و به اندازه کافی محکم باشد تا از بازدیدکنندگان ناخواسته جلوگیری کند. با این حال، باید با زیبایی شناسی موجود خانه شما مطابقت داشته باشد و در شرایط آب و هوایی سخت و استفاده عمومی روزانه دوام بیاورد.

اکثر صاحبان خانه قبل از در نظر گرفتن ویژگی های کاربردی مانند امنیت و حفاظت، جنبه بصری درب ورودی را در نظر می گیرند. درب های امنیتی می توانند مهمانان ناخواسته و عناصر ناخواسته را از فضای باز دور نگه دارند.

درهای امنیتی آکاردئونی می توانند کلید ترکیب سبک و امنیت در هنگام ایجاد ورودی مناسب به خانه شما باشند.
اینترنت می تواند پر از الهام برای یافتن درب امنیتی مناسب برای خانه شما باشد. اما به جای در نظر گرفتن درب، به نصب یک اثر هنری فکر کنید که جذابیت حیاط جلویی را به خانه شما اضافه کند. هنگام ایمن کردن خانه خود با درب های تزئینی ، ملاحظات زیادی وجود دارد، اما اولین مورد این است که مطمئن شوید که درب مناسب خانه و سبک زندگی خود را انتخاب کرده اید.

انتخاب درب آکادئونی مناسب برای منزل

ملاحظات در هنگام انتخاب درب امنیتی مناسب برای خانه شما متفاوت است. واضح ترین نکته نیاز به امنیت در خانه شما است.
آیا درب امنیتی برای منطقه ای که در آن زندگی می کنید ضروری است؟ پاسخ می تواند یک بله قاطع باشد، زیرا ما اکنون در زمان هایی زندگی می کنیم که در آن ایمن بودن بسیار بهتر از متاسف بودن است.

خانه بدون حفاظ آکاردئونی امنیتی می تواند ملک شما را برای سارقان جذاب کند زیرا آنها ورودی را به عنوان یک نقطه دسترسی آسان می بینند. جلوگیری از سارقان می تواند به سادگی با نصب یک درب آکاردئونی باشد که خراب کردن آن برای ورود سخت به نظر می رسد.

سوال دیگری که باید در مورد آن فکر کنید این است که ترجیح شما درب امنیتی چیست؟ بسیاری از خانه‌ها توری یا توری ایمنی را انتخاب می‌کنند که می‌تواند ظاهری شبیه زندان به خانه شما ببخشد. به جای اینکه زیبایی خانه خود را فدای امنیت کنید، یک درب آکاردئونی را در نظر بگیرید که این دو نیاز را در یک واحد ترکیب می کند.

مهم ترین اجزای حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی نیز همانند محافظ های دیگری که امروزه در سطح بازار موجود می باشند داری اجزای خاصی می باشد و لازم است بدانید امنیت ساختمان شما وابسته به همین اجزا و ساختار درب آکاردئونی بوده و نباید به سادگی از کنار این موضوع عبور نمود. حفاظ آکاردئونی بر روی یک قاب آهنی قرار می گیرند بنابراین می توان این قاب ها را اجزای اصلی این درب ها دانست که طی فرآیندهای مشخصی بر روی این درب ها جوش می شوند. حرکت ریلی این درب ها بر روی این قاب ها صورت می پذیرد و همین امر نشان دهنده نقش بارز این قاب ها می باشد.

از دیگر اجزای این درب آکاردئونی می توان آهن هایی اشاره نمود که از جنس پروفیل می باشند. درون این پروفیل ها با استفاده از تسمه های خاصی پر شده اند تا به این طریق بتوان بهترین عملکرد را برای درب آکاردئونی شاهد بود. لازم است بدانید این حفاظ آکاردئونی به تنهایی نمی توانند امنیت لازم ساختمان را فراهم سازند و در این راستا نیز باید به فکر راه چاره بود.

ساختاری که برای این نوع حفاظ کرکره کشویی درب منزل در نظر گرفته شده است دارای دو نوع قفل توکار و روکار می باشد تا به این طریق بتوان امنیت این درب ها تکمیل نمود. شما برای این درب ها می توانید از قفل های مختلفی همچون کتابی استفاده کنید که امروزه مدل های مختلفی از آن را می توان در بازار مشاهده نموده و خریداری کرد.

قیمت درب آکاردئونی فلزی

نوع طراحی ، ابعاد ، آهن و نوع قاب می تواند سبب متغیر شدن قیمت حفاظ آکاردئونی فلزی گردد چرا که امروزه نمونه های مختلفی از این درب ها همچون آهنی ، ام دی اف و پی وی سی در بازار موجود می باشند که قیمت هر کدام با دیگر تفاوت دارد. درب هایی که به صورت آهنی تولید و عرضه می شوند براساس ابعاد نیاز به میزان آهن متفاوتی دارند و این تغییر حجم آهن سبب کاهش و افزایش قیمت این درب ها می شود

بنابراین نمی توان در این راستا نظر قطعی داد. توصیه داریم حتما از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید چرا که این مراکز با در نظر گرفتن تمامی ویژگی ها و استانداردهای یک درب آکاردئونی باکیفیت به شما کمک می کنند تا در انتها صاحبا محصولی باکیفیت همراه با طراحی های بسیار زیبا شوید.

خرید درب آکاردئونی

در خرید حفاظ آکاردئونی باید نکات زیر رعایت شده باشد:

1.کمتر ازسه گل (سه لوزی) نباشد. درب پنج لوزی بهترین نوع استاندارد کار است،که هم باعث حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقین می شود و هم وزن آن مانع باز و بسته شدن آسان درب نمی شود.

2.قفل محکم و ایمن داشته باشد.

3.قسمت ریلی آن روان باشد.

4.پرچ های محکم و مرغوب داشته باشد.

5.پروفیل های آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد.

6.قابلیت بازشدن آن با سروصدا همراه نباشد.

مزایای درب آکاردئونی

نصب درب آکاردئونی در جلوی خانه مزایای زیادی دارد. آهن فرفورژه قوی است و به راحتی آسیب نمی بیند. همچنین می توان آن را به طرحی جوش داد که مطابق با سلیقه و سبک ملک شما باشد. در اینجا فقط یک لیست کلی از مزایای مثبت استفاده از آهن فرفورژه آورده شده است، اگر این سبک از درب آکاردئونی فلزی را برای ملک خود در نظر می گیرید.

1. همه کاره در طراحی. درب های امنیتی فرفورژه شیک هستند و می توانند ارزش و کلاسی را به جلوی خانه شما بیافزایند. طرح‌ها محدود نیستند و می‌توانند کاملاً گسترده باشند تا با ملک شما مطابقت داشته باشند.

2. طراحی حفاظ آکاردئونی می‌تواند با طراحی دروازه امنیتی مطابقت داشته باشد تا امکان تقارن در طراحی وجود داشته باشد.

3. درب آکاردئونی حفاظی امکان دید آسان به بیرون را بدون مسدود کردن چشم انداز حیاط جلویی فراهم می کنند.

4. آنها همچنین اجازه می دهند هوا در خانه جریان یابد.

5. آنها نور طبیعی وارد خانه را محدود نمی کنند.

6. اگر در طول روز سفرهای کوچکی انجام دهید، آنها راه حل مناسبی برای قفل و ترک ایجاد می کنند.

7. درهای فرفورژه به راحتی قابل نفوذ نیستند. در صورت تلاش برای شکستن و ورود در ملک شما، آسیب دیدن آنها دشوار است.

8. درها می توانند بادهای شدید و آب و هوای خطرناک را تحمل کنند.

9. درب شما می تواند سفارشی طراحی شود تا با زیبایی شناسی خانه شما مطابقت داشته باشد.

11. ترک نمی خورد یا می شکند.

انواع مدل درب آکاردئونی

یک درب امنیتی طرح برگ یا تاک در مقابل درب چوبی خیره کننده به نظر می رسد. طراحی فرفورژه به زیبایی با دانه های چوب تضاد دارد. یک طرح شلوغ مانند طرح باروک یا کباب پز می تواند با یک در تیره تر مقابله کند و ورودی بدی ایجاد کند.
اگر ملک شما امکان درب امنیتی را ندارد، یک دروازه را در نظر بگیرید که از درب ورودی فاصله دارد. این همان ویژگی های امنیتی درب امنیتی را ارائه می دهد. از طرف دیگر، اگر با زیبایی شناسی ملک شما مطابقت دارد، یک درب فرفورژه هم صفحه امنیتی و هم در را در یک وسیله ترکیب می کند. این یک طراحی زیبا است که برای خانه های قدیمی تر، میراثی یا استعماری مناسب است.

درب آکاردئونی سه لوزی

درب آکاردئونی چهار لوزی

درب آکادئونی دو لنگه

درب آکاردئونی تسمه نقش دار

درب اکادئونی دوبل نقش دار

درب آکاردئونی طرح پیچی

درب آکادئونی ایتالیایی

درب آکاردئونی سلطنتی

اگر طرح و سبک خاصی را در ذهن دارید، ا
هنگامی که نوبت به انتخاب درب امنیتی تزئینی مناسب برای خانه شما می رسد، صحبت با یک نصاب حرفه ای مانند آهن فرفورژه پرستیژ به شما کمک می کند تا ظاهری مناسب داشته باشید، بدون اینکه از جنبه های امنیتی و کاربردی لطمه ای وارد شود.
چه خانه شما عمارت مدرن کنار آب باشد یا یک ویلایی در حومه شهر، یک درب امنیتی فرفورژه برای خانه شما وجود دارد. برای مشاوره با پرستیژ فرفورژه تماس بگیرید و به شما اطمینان دهند که می توانند به شما در تصمیم گیری در مورد این ویژگی مهم خانه شما کمک کنند.

 

 

حفاظ دیوار⭐️قیمت حفاظ روی دیوار⭐️مدل های حفاظ روی دیوار

۲ بازديد

حفاظ دیوار⭐️قیمت حفاظ روی دیوار⭐️مدل های حفاظ روی دیوار

حفاظ دیوار در واقع یک طرحی در هم تنیده هستند که معمولا از جنس فلز خصوصا فولاد درست می شوند.در بیشتر جاها برای حفظ امنیت بیشتر استفاده خواهند شد.و کاربرد حفاظ روی دیوار برای فراهم کردن آرامش و امنیت افراد در ساختمان ها با دیوار کوتاه و باغ و ویلاهاست.

حفاظ دیوار

حفاظ روی دیوار برای محافظت از باغ، حیاط، ویلا و پارکینگ و ورود سارقین و حیوانات استفاده می شود.معمولا جنس حفاظ دیوار از فلز است و از این رو بابت زود خراب شدن و محکم بودن خیال شما راحت است. یکی از شرکت های موجود در تهران که با رعایت کیفیت محصولات به تولید می پردازد ایمن جوش است. در ادامه شما را با ویژگی های حفاظ دیوار مناسب و با کیفیت آشنا می کنیم.

ارتفاع مناسب برای حفاظ دیوار

خانه هایی با دیوار کوتاه مورد مناسبی برای سرقت سارقان در نظر گرفته می شود. و جدا از سرقت سارقان باعث ورود حیوان به داخل می شود. ارتفاع حفاظ روی دیوار با اندازه استاندارد بین یک تا یک و نیم متر است که البته متناسب با اندازه دیوار می توان این اندازه را کم یا زیاد کرد. هرچه ارتفاع حفاظ دیوار بیشتر باشد سطح امنیت ویلا یا خانه شما را نیز بالا می برد.

جنس حفاظ دیوار

همانطور که در قسمت اول متن گفته شد اکثر حفاظ روی دیوار از فولاد می سازند چرا که هم استحکام بالایی دارد و هم سارقین نمی توانند آن را برش زده و از آن رد شوند. فلز در سرما و گرما، در زمان بارش برف و باران و یا حتی زیر آفتاب مقاومت بسیار بالایی دارد. همینطور برای صرفه جویی در هزینه مناسب است زیرا اگر از جنس مناسبی برای ساخت حفاظ استفاده نشود باید در کوتاه مدت آن را تعویض کرد. توصیه می شود برای ساخت حفاظ روی دیوار به سراغ آهن آلات دست دوم نروید چرا که از آنها استفاده لازم شده و کیفیت مناسب را برای ساخت مجدد ندارند.

قیمت حفاظ روی دیوار

هزینه نصب حفاظ روی دیوار به طرح حفاظ، نوع جوش و نحوه نصب آن وابسته است. ارتفاع حفاظ ها نیز بر روی قیمت حفاظ روی دیوار تاثیرگذار است. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه نصب حفاظ روی دیوار ، تراکم آن می باشد.

به این معنی که هرچه فاصله شاخه های حفاظ (میله های حفاظ) به یکدیگر نزدیک تر بوده و تراکم آن بالاتر باشد، قیمت حفاظ بیشتر خواهد بود. نصب شاخ گوزنی از ارزانترین انواع نصب حفاظ است. حفاظ لیلیوم نیز از گرانترین انواع حفاظ روی دیوار می باشد. هزینه نصب حفاظ روی دیوار به متراژ کار، پستی و بلندی های دیوار، شیب دار بودن و ... نیز وابسته است.

میزان تراکم شاخه های حفاظ روی دیوار

تراکم حفاظ روی دیوار به فاصله بین شاخه های به کار رفته بستگی دارد. هر چه فاصله بین شاخه های حفاظ کمتر باشد تعداد شاخه ی بیشتری در سازه استفاده می شود و تراکم آن را بالا می برد تا جایی که عبور از آن برای سارقین و حیوانات غیر ممکن می شود حال بالعکس هرچه فاصله بین شاخه های حفاظ دیوار بیشتر باشد طبیعتا تراکم کار کم شده و عبور از آن راحت می شود. پس حفاظی بهتر است که تراکم بیشتری داشته باشد.

ظاهر مناسب حفاظ دیوار

حفاظ روی دیوار نباید بدون طرح مناسب ساخته شود. در حال حاضر طرح های مختلفی در بازار موجود است که می توان به حفاظ شاخ گوزنی، بوته ای، نیزاری، لیلیوم، آبشاری و نخل مرداب اشاره کرد. تمامی این مدل ها زیبایی خاص خود را داشته و نمای جذابی را برای محوطه شما ایجاد می کنند.

انواع مدل حفاظ دیوار یا نرده دیوار

حفاظ شاخ گوزنی

همانند مدل شاخ گوزن ساخته و با میلگردهای برنده برای ایجاد ایمنی از ساختمان کاربرد دارد.حفاظ شاخ گوزنی جزء نرده های پرطرفدار است که به دلیل داشتن ظاهر زیبا و داشتن ساختاری شبیه شاخ های گوزن عبور افراد از روی آن غیر ممکن می گردد. امروزه حفاظ روی دیواری شاخ گوزنی بسیار فراگیر شده است و مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نامش پیداست، شما با آهن‌ های در هم تنیده شده به شکل شاخ گوزن روبرو هستید که حتی بعضی پرنده ها نیز ممکن است در آن گیر افتاده یا زخمی شوند! در این مدل از حفاظ شما دیگر ارتفاع مسئله نخواهد بود بلکه تراکم آن سبب جلوگیری از ورود سارقان می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که شاخ گوزنی از میلگرد نمره 10 می باشد و برای ارتفاع بالای 1 متر مناسب نمی‌باشد.

حفاظ بوته‌ای

مدل حفاظ بوته ای نیز همانند مدل قبل می‌باشد و برای محافظت از منازل مسکونی، مدارس، باغ و شرکت‌ها به صورت معمول استفاده می‌شود. این نوع حفاظ بوته ای در جهت های مختلف با پیچ و خم های زیبا طراحی می ‌شود و تراکم بالای میله ها در این حفاظ ها سبب افزایش بیشتر امنیت می گردد.

شاید یکی از ترسناک‌ترین مدل‌ های حفاظ روی دیواری همین بوته‌ای باشد. با ساختاری که دارد باعث می‌شود که هر موجود زنده‌ای که تلاش دارد از آن عبور دارد گیر یا زخمی شود. سری های تیز و برنده، همچنین وجود خارهایی بر روی بدنه باعث شده تا حفاظ بوته ای یکی از بهترین مدل‌ های خودش باشد.

ویژگی های حفاظ بوته ای

این نوع حفاظ دارای ظاهری خشن و در هم ریخته می باشد که در نگاه اول عبور از ان غیر ممکن می باشد. در بین این شلوغی و انبوه میله های تیز ویژگی بسیار بارز این مدل حفاظ که همان ریتم زیبا در بین شلوغی است بسیار زیبا وچشم نواز بوده و دچشم دل هر ببیننده ای را می رباید.کارایی حفاظ که از مهمترین عوامل در ساخت حفاظ می باشد در حفاظ بوته ای سطح بسیار بالایی را دارد و عبور از این مدل حفاظ واقعا غیر ممکن می باشد.

یکی دیگر از مهمترین عوامل در بحث حفاظ قیمت تمام شده می باشد که ما توانسته ایم با تولید حفاظ با قیمتی پایین و کیفیت و تنوع در قیمت ها فضایی ر ایجاد کنیم تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی حفاظ مورد نظر خود را با توجه به بودجه مالی و وسعت کار انتخاب کنند .

حفاظ نیزار

به شکل یک نیزار طراحی می‌شود که ضریب امنیت بالا، کیفیت و نوع طراحی جالب آن باعث فراهم شدن میزان زیاد رضایت خاطر مشتریان شده است. از این مدل نیز می‌توانید برای حفاظ پنجره نیز استفاده کنید.

حفاظ لاله‌ای

حفاظ لاله ای از مدل‌های جدید نرده دیوار می‌باشد که به شکل گل لاله است. این مدل حفاظ که در قسمت بالایی خود شاخه‌ها به صورت نامنظم تعبیه شده‌اند، باعث شده که امنیت لازمه را برای مکان مورد نظر فراهم نمایند.از ویژگی های ظاهری آن می توان به سادگی و در عین حال زیبایی و چشم نواز بودن این حفاظ اشاره داشت.

ویژگی های حفاظ لاله ای

نرده لاله ای با طرحی سه بعدی و گل هایی همانند گل لاله از برترین و مستحکم ترین طرح های حفاظ می باشد که به دلیل سختی کار در تولید و نیاز داشتن به دستگاه های خم و برش منحصرا به وسیله ی شرکت تک حفاظ تولید می شود. این نوع نرده دارای عرض ۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۹۰ سانتی متر به صورت استاندارد می باشد و طول و عرض این مدل حفاظ غیر قابل تغییر می باشد. نوع میلگرد مصرفی میلگرد ساده نمره ۱۰ می باشد که به صورت فارسی بر تیز شده و میزان بازدارندگی را بالا می برد. رنگ آمیزی به صورت الکترو استاتیک و رنگ پلی استر در دمای 200 درجه سانتی گراد انجام می گیرد.نوع اتصال جوش از نوع co2 به صورت دو طرفه می باشد که استحکام و دوام حفاظ را بالا می برد.

حفاظ لیلیوم

حفاظ روی دیوار لیلیوم نیز به شکل گل لیلیوم طراحی شده که هر بوته این حفاظ دیوار تعداد قابل توجهی گل لیلیوم نما و در مقایسه با سایر حفاظ‌ روی دیوار قیمت بالاتری داشته باشد. نرده های بسیار زیادی که در این حفاظ به کار برده می شود، از ورود افراد به فضای داخل جلوگیری می کند. حفاظ لیلیوم با طراحی بسیار زیبا و مستحکم و بادوام برترین حفاظ موجود در بازار می باشد.

ویژگی های حفاظ لیلیوم

به دلیل داشتن شاخه های تیز بسیار زیاد کاملا غیرقابل نفوذ و در عین حال بسیار زیبا می باشد. از مشخصات فنی این مدل حفاظ می توان به عرض زیاد(بالای ۵۰ سانتی متر) اشاره داشت که تمام سطح دیوار را پوشش می دهد.حفاظ لیلیوم با ارتفاع حداقل ۷۵ سانتی متر و حداکثر ۱۲۰ سانتی متر به صورت استاندارد تولید می شود . به سفارش مشتری می توان ارتفاع بالاتر نیز به صورت سفارشی تولید نمود. این نوع نرده دیوار در ۲ مدل گلدار و بدون گل تولید می شود که به سفارش و سلیقه مشتری می توان تعداد گل ها را بیشتر و کمتر در نظر گرفت این گل ها جنبه بازدارندگی ندارند بلکه صرفا برای زیباتر نشان دادن حفاظ به کار می روند.نوع میلگرد مصرفی میلگرد ساده نمره ۱۰ می باشد که نوک پیکان ها به صورت فارسی بر و به طول ۲ الی ۴ سانتی متر برش خورده و تیز می شود تاز بازدارندگی بیشتری ایجاد شود نوع اتصال جوش co2 باشد که به صورت ۲ طرفه کار می شود تا استحکام و دوام حفاظ بیشتر شود.

حفاظ آبشاری

مدل حفاظ آبشاری به این صورت است که سرنیزه‌های تیز به صورت آبشار به سمت پایین خم شده‌اند که مانع از ورود افراد ناشناس به داخل مکان مورد نظر خواهند شد. حفاظ آبشاری برگرفته از الگوی منظم و شاخه هایی کوتاه تیز شده در هم تنیده شده مستحکم و با گاردی رو به جلو می باشد. این مدل حفاظ دارای ظاهری زیبا و یکنواخت بوده و امکان عبور متجاوزان را غیر ممکن می سازد.

از مشخصات فنی این نرده روی دیوار می توان به عرض حداقل ۵۰ سانتی متر آن اشاره داشت که به صورت استاندارد تولید و تمام سطح دیوار را پوشش می دهد.این نوع نرده در ارتفاع های استاندارد ۷۵ سانتی متر و ۹۰ سانتی مترو ۱۰۰ سانتی متر ۱۲۰ سانتی متر تولید می شود.

ویژگی های حفاظ آبشاری

از دیگر ویژگی های این مدل حفاظ دیوار می توان به تراکم بالای آن اشاره داشت که این محصول در تراکم های استاندارد 14 ردیف در هر شاخه ۲ متری و ۱۱ ردیف در هر شاخه ۲ متری تولید و به بازار عرضه می شود. نوع میلگرد مصرفی میلگرد ساده نمره ۱۰ می باشد که نوک پیکان ها به صورت فارسی بر و به طول ۲ الی ۴ سانتی متر برش خورده و تیز می شود تاز بازدارندگی بیشتری ایجاد شود نوع اتصال جوش co2 باشد که به صورت ۲ طرفه کار می شود تا استحکام و دوام حفاظ بیشتر شود.

حفاظ ستاره ای

یکی از مهمترین مشکلات در بحث نصب حفاظ استحکام و ایستایی حفاظ بر روی دیوار می باشد این مشکل در بسیاری از پروژه ها توسط شرکت های نصب حفاظ مورد تایید قرار گرفته است. البته ماهیت حفاظ شاخ گوزنی و نوع طراحی حفاظ به گونه ای می باشد که در هر شرایط لرزش اندکی دارد . اما برای افرادی که حساسیت خاصی بر روی نصب حفاظ دارند حفاظ ستاره ای مناسب ترین گزینه می باشد زیرا حفاظ های معمولی دارای عرض پایه 4 الی 10 سانتی متر می باشند که به این دلیل تکان های ریز بعد از نصب به وجود می آید.

ویژگی های حفاظ ستاره ای

این نوع نرده دارای عرض پایه 15 سانتی متر می باشد که بعد از نصب بر روی هر دیواری هیچ گونه تکان و تابی نداشته و بسیار صلب و محکم بر جای خود قرار می گیرد حفاظ ستاره ای دارای عرض حداقل 50 سانتی متری می باشد که تمام سطح دیوار را پوشش داده و مانع از عبور متجاوزین می شود.از مشخصات فنی این مدل نرده می توان به تراکم 11 ردیف در هر شاخه 2 متری و ارتفاع 1 متر آن اشاره داشت . این مدل حفاظ دیوار به دلیل داشتن پایه ای عریض بعد از قرار گرفتن روی دیوار هیچ گونه لرزشی نداشته و مناسب ترین مدل برای دیوار های عریض می باشد.تمام جوش های مدل ستاره ای به صورت دو طرفه اعمال شده و نوع جوش برای انجام اتصال جوش co2 که از مرغوب ترین جوش ها برای اعمال جوش نقطه ای می باشد.

سطح تیز و برنده حفاظ روی دیوار

برای ساخت در مدل شاخ گوزنی، نیزاری و بوته ای از سر نیزه های بسیار تیز به صورت متراکم استفاده می شود و در مدل لیلیوم و آبشاری در بالای کار از سر نیزه های برنده استفاده می شود. ساخت حفاظ با طرح های گفته شده باعث بالا رفتن امنیت می شوند.

ساخت حفاظ روی دیوار

تکنومتال توانسته با استفاده از بهترین جنس ها سازه های فلزی مناسب با نیاز شما تولید کند. از سازه های تولیدی شرکت ایمن جوش می توان به: آلاچیق، روف گاردن، حفاظ درب و پنجره، پله تاشو فلزی، حفاظ نرده روی دیوار، تاب،استخر پیش ساخته و… اشاره کرد. برای دیدن مدل های ساخته شده توسط شرکت ایمن جوش و اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب می توانید با کارشناسان با ما تماس بگیرید.

 

حفاظ پنجره⭐️قیمت حفاظ پنجره⭐️مدل های نرده پنجره

۱ بازديد

حفاظ پنجره⭐️قیمت حفاظ پنجره⭐️مدل های نرده پنجره

یکی از روش‌های اصولی محافظت و پوشش پنجره ساختمان از عوامل مختلف بیرونی، ساخت حفاظ پنجره است. با نصب حفاظ مخصوص بر روی انواع پنجره در ساختمان های مسکونی و تجاری امکان رخ دادن بسیاری از حوادث کاهش پیدا کرده است و نمای ساختمان زیبا تر به نظر می‌آید.

امروزه ساخت حفاظ پنجره توسط افراد متخصص و کار بلد در این زمینه و بر اساس نوع پنجره صورت می‌گیرد. اگر به فکر ساختن یک خانه جدید از پایه یا بازسازی یک ملک موجود هستید،نرده پنجره سفارشی ممکن است لمس زیبایی شناختی کاملی باشند. درب های فلزی سفارشی ، بخصوص پنجره های سفارشی ظرافتی ماندگار را ارائه می دهند که منحصر به فرد و در عین حال کاربردی است. نرده پنجره ها جذابیت خانه شما و همچنین ارزش ملک شما را افزایش می دهد.

طرح های پنجره فلزی ما می تواند مکمل هر دکوراسیون بیرونی یا داخلی باشد. دیگر ویژگی قابل توجه نرده های پنجره زیبایی ظاهری و ساختاری آن ها است. طراحان ما به این موضوع دقت داشته اند که حفاظی طراحی کنند که در کنار ایمنی آن، زیبایی نمای ساختمان شما را دوچندان کند تا دیگر ماند گذشته مجبور نباشید از حفاظ های یک شکل و خسته کننده استفاده کنید انتخاب های متنوع و جذابی داشته باشید درست است که هدف اصلی حفاظ ها حفظ امنیت است ولی این مسئله موجب نمی شود

که ما از طراحی ساختاری زیا و منسجم غافل شویم و به همین دلیل است که توانسته ایم فاکتور زیبایی را در کنار استحکام برای شما عزیزان قرار دهیم چون حفاظ های پنجره تاثیر مستقیمی بر نمای ساختمان دارند مانند نرده راه پله که بر نمای داخلی تاثیرگذار است.

ویژگی های نرده پنجره

بهتر است در ابتدا این را در نظر داشته باشید که نرده های پنجره به نسبت سایر حفاظ ها از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار هستند و به همین علت است که استفاده از آن ها بسیار مناسب است زیرا در مقابل ارزش بسیاری که تولید می کنند نیاز به صرف هزینه گزافی ندارند و با قیمتی به صرفه شما می توانید خیالتان را از بابت امنیت پنجره راحت کنید یکی دیگر از موارد قابل توجه این است که در این نوع حفاظ پنجره ها به جای پیچ و مهره از جوش های قوی و با کیفیت دو طرفه استفاده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت نرده حفاظ های پنجره نصب راحت و سریع آن است به طوری که لازم نیست مدت زمان خیلی طولانی را برای این کار بگذارید بلکه تیم نصب خبره آهن کوب در کوتاه ترین زمان ممکن و با بررسی تمام شرایط موجود نصب حفاظ پنجره شما را انجام می دهد. مزیت دیگری که نرده های پنجره برای شما فراهم می کنند در کنار حفظ امنیت حریم منزل شما، امکان سقوط از طبقات را بسیار کاهش می دهند به خصوص اگر شما کودکی در منزل دارید حتما نیاز است که توجه بیشتری برای خرید حفاظ پنجره تان به خرج بدهید

انواع مدل های حافظ پنجره

صنایع فلزی ایمن جوش نرده پنجره ها را در انواع مدل های مدرن، فرفورژه، سی ان سی و لوکس تولید می کند که هر کدام از آن ویژگی ها و مشخصات متفاوتی دارند که در ادامه به معرفی این مدل ها می پردازیم.

حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره مدرن از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع حفاظ پنجره می باشد . طرح‌ هایی که برای حفاظ پنجره مدرن این روزها به کار برده شده باعث می شود تا افراد زیادی را جذب خود کند. این طرح ها درست است که از زمان به روی کار آمدنشان زیاد نمی گذرد ولی کاملاً مطمئن و ایمن هستند.

این نوع حفاظ در عین سادگی بسیار زیبا است و مناسب سلیقه هایی است که به طرح های مینیمال و بدون جزئیات فراوان علاقه دارند ساختار این نوع نرده متشکل از پروفیل های آهنی است که با چینش عمودی و افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و سازه مستحکم و منسجم را تشکیل داده اند.این نوع حفاظ پنجره به سبب وزن کمتری و طراحی ساده تر در بین مدل ها از پایین ترین قیمت برخوردار است و این محصول توانسته در کنار امنیت زیبایی را نیز به خوبی به نمایش بگذارد و طرفداران مخصوص خود را بدست بیاورد.

حفاظ پنجره فرفورژه

از زمانی که نرده پنجره فرفورژه به بازار آمد تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای نرده‌های ساده شد. تا آن سال اغلب افراد از نرده‌های ساده برای محافظت از محیط زندگی خود استفاده می‌کردند. در حال حاضر مدل‌هایی که تحت عنوان فرفورژه تولید می‌شوند بسیار متنوع و جذاب‌اند که آن‌ها را به نام گل نرده نیز می‌شناسیم.

قیمت این حفاظ‌ ها مناسب است و تمام افراد توان خرید آن را دارند. محافظ های پنجره که طرح فرفوژه دارند بر خلاف طرح مدرن پر از جزئیات و طرح های منحنی با گل و بوته های در هم پیچیده هستند که از آهن و چدن فرم داده شده ساخته شده اند این مدل مخصوص افرادی ست که به طرح های شلوغ و کار شده علاقه مند هستند و از سادگی طرح مدرن لذت نمی برند. این نرده پنجره به صورت صنعتی ساخته و تولید می شود بنابراین استحکام بسیار بالایی دارد و یکی از محصولاتی است که طرفدار زیادی دارد.

ویژگی های پنجره فرفورژه

-پنجره های فرفورژه بادوام و مقرون به صرفه هستند.

-سطح بالایی از امنیت را ارائه می دهند.

-آنها منحصر به فرد و ظریف هستند.

- پنجره فرفورژه هرگز تاب و پوسیده نمی شوند و پوشش محافظ پودر روی از زنگ زدگی جلوگیری می کند.

- نرده فرفورژه مقرون به صرفه ترین و همه کاره ترین وسیله برای طرح های سفارشی است.

- پنجره های طراحی شده سفارشی نشان دهنده یک سرمایه گذاری طولانی مدت و عملی برای خانه شما است.

حفاظ پنجره دوجداره

معمولا حفاظ‌ هایی که برای پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می‌گیرند قابلیت باز و بسته شدن ندارند و به منظور افزایش امنیت آن‌ ها را به طور ثابت تولید می‌کنند. این حفاظ‌ ها قابلیت نصب به دیوار را نیز دارند و کاملا نفوذ ناپذیر هستند. اما شما می‌توانید از سایر مدل‌ های حفاظ پنجره نیز استفاده کنید. پنجره‌ های دوجداره به دلیل استفاده از شیشه دوجداره به اندازه کافی در برابر سرقت مقاوم است. نوعی از این شیشه‌ ها نشکن و ضد سرقت می‌باشند.

نرده پنجره CNC

استفاده از ورق های CNC برش داده شده در طراحی نرده پنجره برای افرادی با سلایق خاص استفاده می شود که می خواهند حفاظی منحصر به فرد در عین حال امن داشته باشند این نرده پنجره بسیار میتواند در زیباسازی ساختمان شما کمک کند. نگه داری از این محصول بسیار آسان است و می توانید برای تمیز کردن آن از یک دستمال مرطوب کمک بگیرید.حفاظ پنجره cnc یکی از انواع مدل های حفاظ پنجره صنایع فلزی ایمن جوش است؛ این مدل حفاظ پنجره طرح های بسیار زیبا و متنوع را شامل می شود.

حافظ پنجره لوکس

حافظ پنجره لوکس معمولا در خانه هایی که سال ساخت جدید تری دارند استفاده شده است ولی شما می توانید از این حفاظ پنجره برای خانه خود استفاده کنید. این حفاظ جذابیت خاصی به محل سکونت شما می بخشد. ولی ممکن است قیمت این نرده پنجره لوکس بیشتر از مدل های دیگر شود چون ریزه کاری زیادی دارد. می توان این حفاظ پنجره را به صورت ترکیبی از چوب یا شیشه هایی که رنگی هستند ساخت.

حفاظ پنجره متحرک

همانگونه که از اسمش مشخص می باشد یک حفاظ برای پنجره می باشد که به صورت متحرک می باشد. بیشتر حفاظ هایی که شما برای پنجره های مشاهده می کنید از نوع ثابت می باشد و حرکت نمی کنند این نوع از حفاظ پنجره دوجداره مانند توری پلیسه ای می باشد به این صورت که شما اگر نیازی به حفاظ نداشته باشید می توانید آن را جمع کنید و در یک گوشه از پنجره قرار دهید.در اصطلاح به این نوع از حفاظ متحرک پنجره، حفاظ آکاردئونی پنجره گفته می شود.

حفاظ پنجره بازشو

مانند حفاظ متحرک این نوع از حفاظ نیز می تواند حرکت کند به این طریق که مانند پنجری بازشو باز و بسته می شود به عبارت دیگر زمانی که شما نیازی به حفاظ ندارید می تواند مانند یک پنجره آن را باز و بسته نمایید. این نوع از حفاظ بیشتر برای پنجره های بزرگ و ویلایی ساخته می شود .

نرده پنجره تاشو

حفاظ پنجره تاشو یا حفاظ پنجره آکاردئونی همان حفاظ متحرک می باشد بدین صورت که شما زمانی که به حفاظ نیاز ندارید می توانید حفاظ را به یک طرف جمع نمایید.برای نصب این حفاظ از ریل در پایین و بالای پنجره استفاده می شود ، سپس حفاظ در داخل این ریل ها قرار میگیرد و در صورتی که به آنها نیاز نباشد می تواند آنها را جمع کرد و به یک طرف هل داد .

حفاظ آهنی پنجره ویلا

یکی از حفاظ های آهنی که بیشترین استفاده را دارند حفاظ پنجره ویلا می باشد که برای بسیاری از ویلا ها نیز استفاده می شود چرا که افراد تنها بخشی از زمان های خود را در ویلا های خود می گذرانند و بخش عظیمی از زمان نیز این نوع از ساختمان ها خالی می باشد پس لازم می باشد که برای حفاظت از ویلا و مخصوصا از پنجره ها از حفاظ استفاده شود . شما می تواند برای حفاظ پنجره ویلای خود از طرح ها و مدل های مختلفی که موجود می باشد استفاده نمایید.

حفاظ پنجره آهنی ساده

حفاظ‌ های آهنی به عنوان پرکاربردترین نوع حفاظ شناخته می‌شوند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. به همین دلیل افراد زیادی می‌توانند با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند آن را خریداری کنند. این حفاظ‌ها از قوطی‌های ۲۰ در ۲۰ یا ۲۰ در ۳۰ میلی متر تولید می‌شوند و به صورت افقی و عمودی بر روی یکدیگر قرار داده می‌شوند.

قیمت حفاظ پنجره

قیمتی که برای نرده پنجره در نظر گرفته می‌شود متاثر از عوامل گوناگونی است که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم. برخی از افراد تصور می‌کنند که پرداخت هزینه کمتر، برای آن‌ها مقرون به صرفه‌ تر است. در صورتی که نرده‌ های ارزان از آلیاژهای بی‌کیفیت تولید شده‌اند که مقاومت زیادی در برابر برش، حریق و تجاوز سارقین ندارند. پس هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید و از بهترین متریال استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت نرده پنجره میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چه عواملی روی قیمت حفاظ پنجره تاثیر می گذارد؟

ابعاد پنجره

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند قیمت حفاظ را تعیین کند ابعاد پنجره است. هر چه پنجره بزرگ‌تر باشد نیاز به متریال بیشتری برای تولید دارد که مسلما در قیمت نهایی موثر خواهد بود.

جنس نرده

هر چه تراکم متریال بکار رفته در تولید حفاظ بیشتر باشد وزن آن نیز بیشتر خواهد بود. حفاظ‌ها از میلگرد، قوطی و فرفورژه تولید می‌شوند که قیمت نهایی بر اساس آن‌ها تعیین می‌شود.

حفاظ‌های ساده که به توضیح آن پرداختیم از آهن ساخته می‌شوند که برخی از تولید کنندگان از آهن‌های ضایعاتی و دست دوم کمک می‌گیرند. این موضوع می‌تواند کیفیت حفاظ و امنیت آن را تحت الشعاع قرار دهد. بهترین جنس، فولاد نو است که تازه از کارخانه بیرون آمده و مقاومت بسیار بالایی دارد.

طرح حفاظ

حفاظ‌ ها به منظور زیبایی در طرح‌ های مختلفی تولید می‌شوند. هر چه طرح شلوغ‌تر و جدیدتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است. حفاظ‌ های ساده از ارزان‌ترین نوع آن محسوب می‌شوند. به طور مثال برخی از طرح‌ها دارای گل‌های سنگین هستند که تولید آن‌ها نیاز به پیچیدگی بیشتری دارد و وزن بالاتری را شامل می‌شود.

یافتن افرد آگاه و یک گروه متخصص برای انجام ساخت پنجره و در ممکن است، به یک دغدغه برای افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی تبدیل شده باشد. صنایع فلزی ایمن جوش با ایجاد یک بستر اصولی امکان را ایجاد ارتباط بین کاربران متقاضی، مشتریان و متخصصین حوزه ساخت حفاظ پنجره و در بوجود آورده است.

نرده بالکن⭐️قیمت نرده بالکن⭐️مدل های حفاظ بالکن

۱ بازديد

نرده بالکن⭐️قیمت نرده بالکن⭐️مدل های حفاظ بالکن

به دلیل وجود خانه های آپارتمانی نیاز است تا یک فضاهایی در ساختمان ها طراحی شود که ارتباط بیشتری با محیط باز برقرار باشد. این فضاهای باز که به آنها بالکن و تراس می گویند، نیاز به حفاظ هایی برای ایمن سازی دارند.

بالکن در زیبایی نمای بیرونی خانه ها تاثیر مهمی دارد و البته باید گفت بالکن ها بر کاربردی تر شدن فضای داخلی خانه هم اثر می گذارند. خیلی ها موقع انتخاب خانه، داشتن یا نداشتن تراس را مورد توجه قرار می دهند و برای شان مهم است که خانه ای که در آن ساکن می شوند بالکن دارد یا خیر.

اما موضوع مورد بحث در این مطلب به طور خاص در مورد انواع نرده هایی است که به عنوان حفاظ در بالکن مورد استفاده قرار می گیرند. اگر در حال ساختن و یا بازسازی خانه هستید و به قسمت تراس خانه رسیده اید و نمی دانید چه نرده ای برای آن انتخاب کنید، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.

انواع نرده بالکن

نرده های مختلفی بر حسب شکل ظاهری و جنس و کارایی برای بالکن ها وجود دارد. انتخاب نوع نرده برای بالکن به سلیقه شما، کاربرد آن و همینطور به مکان خانه تان بستگی دارد. به طور کلی نرده بالکن به لحاظ جنس به انواع فلزی، فرفورژه، ترانس کابلی، سنگی، شیشه ای، چوبی، بتنی و پی وی سی (PVC) تقسیم بندی می شوند.

تمام انواع گفته شده می توانند به صورت افقی، عمودی و دیگر طرح ها نصب و در بالکن قرار داده شوند. یکی از عواملی که برای تصمیم گیری جهت انتخاب نوع نرده از اهمیت زیادی برخوردار است، موقعیت و نمای خانه شما است. اگر برای یک آپارتمان چند طبقه و یا برجی با نمای سیمانی به دنبال نرده مناسب هستید، نرده شیشه ای یا تلفیقی زیباتر است اما اگر نمای ساختمانتان سنگ است نرده سنگی به زیباتر شدن آن کمک می کند.

همچنین اگر برای بالکن خانه یک یا دو طبقه یا ویلای خود به دنبال نرده مناسب هستید، انتخاب برای تان آسان تر است. در خانه های یک طبقه و برای تراس های رو به خیابان می توانید از انواع نرده شیشه ای، فرفورژه، چوبی و یا سنگی با توجه به مدرن یا کلاسیک بودن نمای ویلایتان استفاده کنید. باید گفت که تمامی این نرده ها برای موقعیت ذکر شده دوام و حفاظت خوبی را از خود نشان می دهند و علاوه بر آن زیبایی منحصر به فردی را نیز ایجاد می کنند.

اهمیت حفاظ آهنی بالکن

برای بهره مندی از نور آفتاب و هوای تازه لازم است که در ساختمان ها و آپارتمان های چند طبقه بالکن طراحی شود.با وجود بالکن در ارتفاعات، نرده تراس را جدی بگیرید، بهتر است به این نکات توجه داشته باشید که ایمنی در این بخش از ساختمان جزء مهمترین نکات حفظ امنیتی است.نرده و حفاظ بالکن بخش اساسی در ایجاد امنیت و جلوگیری از سقوط را به عهده دارد، به خصوص اگر در بین افراد حاضر در ساختمان کودکان هم حضور داشته باشند اهمیت استفاده از حفاظ و نرده مستحکم دو چندان می‌ گردد.

همچنین علاوه بر حفظ امنیت نقش تأثیرگذاری در زیبایی نهایی ساختمان ایفا می ‌کند. به همین سبب نیاز است که از طرح ‌های خاص و از متریال های با کیفیت استفاده شود تا خللی در ظاهر ساختمان ایجاد نکند.

بنابراین در هنگام خرید حفاظ آهنی بالکن ساده و فرفورژه دست و دل بازانه تر عمل کرده و محصولاتی با کیفیت بالا و مقاومت خوب انتخاب نمایید، تا ضمن ایجاد ایمنی زیبایی را نیز به فضا بدهد.

بررسیقیمت حفاظ بالکن

داشتن حفاظ آهنی برای بالکن امری لازم و ضروری است؛ اما در هنگام تهیه این نرده بالکن نکته بسیار مهم قیمت ارائه شده برای آن است.

قیمت حفاظ بالکن به عوامل زیادی ارتباط پیدا می ‌کند که در صورت آشنایی با هر کدام از این عامل ها در هنگام انتخاب و سفارش برای خرید می توانید تصمیمات بهتری را اتخاذ کنید.در هنگام خرید نرده آهنی بالکن ساده و فرفورژه چندین عامل مهم وجود دارد که بر قیمت حفاظ تراس تأثیر می گذارند. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین آنها می پردازیم:

حجم آهن در نرده بالکن

حجم آهن به کار برده شده در روند تولید حفاظ بالکن از عوامل بسیار مهم بوده که با توجه به تغییرات سنگ آهن در بازار مشخص می شود.

نوع طراحی حفاظ بالکن

در طراحی حفاظ های فرفورژه هر چقدر که تعداد پیچ و خم های گل ها بیشتر باشد، در نتیجه زمان بیشتری برای تولید آنها صرف می گردد.

ارتفاع حفاظ بالکن

ارتفاع نرده بالکن جزء عوامل بسیار مهم بوده که می تواند به شکل مستقیم بر قیمت تأثیر بگذارد.

طول حفاظ بالکن

طول نرده بالکن هر چقدر که بیشتر باشد متریال بیشتری برای تولید آن استفاده می شود.

نکات مهم در انتخاب نرده بالکن

عموما ارتفاع استاندارد نرده تراس طبق ضوابط آتش نشانی ۱۱۰ سانتی متر است؛ نرده باید به طور کامل از افرادی که در بالکن هستند در برابر سقوط محافظت کنند به این معنی که حتی کودک نتواند از نرده بالا رود، همچنین طراحی نرده بالکن نباید طوری باشد که در ارتفاع پایین تر جای پا برای کودکان فراهم کند.

جنس حفاظ بالکن باید طوری باشد که مقاومت خوبی نسبت به تغییرات آب و هوایی داشته باشد، و در آب و هواهای مختلف دچار زنگ زدگی و خوردگی نگردد، طراحی نرده همان طور که ذکر شد باید با نمای ساختمان هماهنگی کامل داشته باشد و به زیباتر شدن منظر ساختمان کمک کند و در انتها هزینه ی معقول و مناسبی داشته باشد.

فاصله بین قطعات نرده بالکن

نکته دیگری که بسیار اهمیت دارد فاصله بین قطعات نرده تراس است. اگر کادر حفاظ تراس را در نظر بگیرید هیچ نقطه از این کادر نباید بیش تر از 12 سانت باشد. با توجه به این که کودکان هم به تراس دسترسی دارند و در برخی از مواقع در بالکن تنها هستند، فاصله بین قطعات نباید طوری باشد که کوک از بین نرده بتواند عبور کند. استاندارد برای این بخش از حفاظ نرده تراس و بالکن 12 سانت است. بنا بر این ارتفاع نرده بالکن حداقل 110 سانت باید باشد. دقت کنید که در کادر حفاظ نرده بالکن و تراس فاصله قطعات نباید بیشتر از 12 سانت باشد.

انواع نرده بالکن با توجه به متریال و مواد اولیه به سه دسته عمده تقسیم میشوند:

نرده بالکن فلزی ساده
نرده بالکن فرفورژه
نرده بالکن CNC

نرده بالکن فلزی ساده

بسیاری از شما انواع مختلف این نوع نرده بالکن را در ساختمان ها دیده اید که با استفاده از پروفیل یا قوطی یک نرده در قیمت بالکن یا تراس ساختمان در رنگ های مختلف نصب شده است. با توجه به این که تکنولوژی استفاده از مواد اولیه مختلف و جوش دادن آنها کمتر از یک دهه است که در ایران استفاده میشود بنابراین بیشتر ساختمان های از این نوع نرده تراس استفاده کرده اند.

طرح نرده بالکن ساده

اولین موردی که هنگام خرید یک ساختمان باید به آن توجه کنیم علاوه بر زیبایی امنیت می باشد.

امنیت ساختمان یکی از موارد و اصول مهم ساختمان سازی به شمار می رود که هر ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی و … در هنگام ساخت باید امنیت راه های ورودی ساختمان ( درب ها، پنجره ها، تراس و…..) تامین شود. البته با پیشرفت های فناوری در سال های آخر با روش های گوناگونی مانند مدل های مختلف دزدگیرها، دوربین ها و…. می توانید امنیت یک فضا را تامین کنید ولی استفاده از حفاظ و نرده های باز هم توصیه می شود.

ارتفاع نرده بالکن باید در حدود ۹۰ تا ۱۱۰سانتی متر باشد البته نوع و کاربری ساختمان هم در تغییرات آن تاثیر گذار است. در طبقات بالاتر که ارتفاع بیشتر بوده و بالکن استفاده بیشتری دارد توصیه می شود برای جلوگیری از سقوط افراد از نرده های با ارتفاع بیشتر استفاده کنید.

گاهی طراحی ساختمان به گونه ای انجام شده که مدل های شلوغ و پر تزنینات در آن نمای جایی ندارد این نوع نرده ها با مدل های ساده و کمترین میزان نقش و طرح زیبایی کم نظیری دارند که علاوه بر حفظ امنیت بالکن در زیباتر شدن فضای ساختمان ها نیز کمک بزرگی می کنند.

نرده بالکن فرفورژه

یکی از قطعات که در ساخت انواع درب و سازه ای ساختمان در طی یک دهه اخیر بسیار کاربرد داشته است بدون شک فرفورژه است. نرده های تراس و بالکن فرفورژه ای بدو.ن شک از زیبا ترین سازه های فلزی هستند که میتواند برای نرده حفاظ ساختمان شما استفاده شود. نرده های فرفورژه تنوع بسیار بالایی داند و در عین حال اگر شما از یک شرکت یا کارخانه تولید کننده نرده فرفورژه خرید کنید این اطمینان را خواهید داشت که کلیه استاندارد های لازم را رعایت کرده اند. نرده های بالکن و تراس فرفورژه ای معمولا دارای اشکال پیچیده ای هستند که دارای زیبایی خاص و لوکس هستند. از نرده بالکن فرفورژهای در سبک های کلاسیک و لوکس میتوان استفاده کرد.

نرده بالکن CNC

یکی از انواع نرده تراس و بالکن جدید که از تمام جهات بسیار عالی است، نرده حفاظ های CNC و لیزر است. نرده تراس و بالکن CNC قابلیت های بسیار بالای دارد. امکان درج لوگو و یا اشکال مختلف با برش لیزر یا سی ان سی از مهم ترین مزایای این نوع از نرده های بالکن و تراس است. در عین حال با توجه به طرح های موجود برای حفاظ بالکن CNC استاندارد بین قطعات هم قطعا راحت تر قابل اندازه گیری است. یکی دیگر از مزایای مهم نرده و تراس ورقی برای ساختمان هایی که بالکن آنها در بخش نمای ساختمان است، دیده نشدن داخل بالکن است.

از نظر طراحی و سبک نیز نرده بالکن در چند سبک مختلف ساخته می شود که تولید کننده گان نرده بالکن و تراس سعی می کنند که سبک های مختلف نرده را در زمینه فعالیت خود به بازار ارایه کنند.

نرده بالکن و نرده تراس از نظر طراحی:

نرده بالکن مدرن
نرده بالکن کلاسیک
نرده بالکن لوکس

نرده بالکن مدرن

حفاظ بالکن مدرن، یکی از بهترین نرده های تراس و نرده بالکن محسوب می شود. در صنایع فلزی ایمن جوش با استفاده از ایده ها و طرح های موجود توانسته ایم طرح های بسیار زیبا را در سبک مدرن تولید کنیم. سبک و طرح نرده تراس و نرده بالکن مدرن به شدت به مواد اولیه مصرفی وابسته است.

امروزه معمولا بیشتر خانه ها یا دارای پاسیو هستند یا از بالکن های کوچک و بزرگ استفاده می کنند. بالکن و تراس ها هم بسیار کوچک و فضایی محدود دارند، بیشتر افراد تصور می کنند که این بالکن ها را نمی توان تزیین کرد. انواع مختلفی از نرده بالکن و تراس مدرن را ما طراحی و تولید کرده ایم که کمک بسیار بزرگی در تزیین و زیبا سازی نما به همراه دسترسی داشتن به فضای ایده ای است.

در سبک نرده بالکن مدرن نرده بالکن و حفاظ تراس کابلی یکی از انواع نرده بالکن مدرنم به شمار میرود. اصولا سازه های کابلی که اتفاقا بسیار هم جلوه ای مدرن و جذاب دارند میتواند یک انتخاب ایمن و مقرون به صرفه باشد.

نرده بالکن کلاسیک

حفاظ تراس کلاسیک حس و حال بالکن های قدیمی و نوستالژی قدیم را برای شما تداعی خواهد کرد. انواع نرده بالکن و حفاظ کلاسیک در طرح های مختلف تولید شده است . برای این که نمای خارجی ساختمانتان دچار هرج و مرج نشود از سبک های کلاسیک به روز استفاده کنید. انواع مختلفی از نرده بالکن و حفاظ تراس کلاسیک با فلز در طرح چوب ساخته شده است که در نگاه از نظر امنیت و زیبایی بسیار ایمن تر از نرده تراس های چوبی هستند.

نرده بالکن یا نرده تراس کلاسیک را بیشتر از با استفاده از طرح های سنتی یا طرهای چوبی تولید میکنند. در این روش به جای استفاده از الوار های چوبی از ورق های فلزی با ضخامت 3 الی 5 میلی متر استفاده می شود. اگر نیاز به طرحی خلاقانه و زیبا دارید میتوانید با طراحان صنایع فلزی ایمن جوش ارتباط برقرار کرده و با توجه به نمای ساختمان تان یک نرده تراس زیبا و مناسب را درخواست کنید.

نرده بالکن مدرن

برای کاربردی شدن این بخش از خانه که تغییرات آن در زیبایی ساختمان تاثیر زیادی دارد ابتدا باید فکری برای امنیت تراس بکنید. در اینجا فقط بحث سرقت مطرح نیست بلکه مهم تر از آن حفظ جان افراد می باشد. نیاز به نرده هایی که تا حدی مانع ایجاد خطراتی بشود به وضوع حس می شود ولی خب باید نرده ای انتخاب کنید که هم استقامت و دوام مناسبی داشته باشد و هم برای نمای ساختمان وصله ناجور نباشد.

یک انتخاب درست می تواند تمامی این مشکلات را حل کند و انگار با یک تیر به چند هدف زده اید. شناخت دقیق بنا و سبک معماری آن، وضعیت جوی منطقه و…. در انتخاب صحیح شما را یاری می کنند. امروزه طرح های متفاوتی و منحصر به فردی از نرده های تراس در بازار به چشم می خورد.
نرده هایی ساخته شده از جنس شیشه، استیل، چوب، فرفورژه و… که هیچ کدام را به طور کامل نمی توانید بگویید از بقیه بهتر یا بدتر است هر کدام مناسب یک مکان با شرایط اقلیمی خاص می باشد.